loading...
پارسی گیم
aidin بازدید : 46 پنجشنبه 01 خرداد 1399 نظرات (0)

سینا درخشنده انگار نه انگار

دانلود آهنگ سینا درخشنده انگار نه انگار

همین حالا دانلود کنید آهنگ زیبای سینا درخشنده بنام انگار نه انگار با لینک مستقیم ♪

Download New song By : Sina Derakhshande Engar Na Engar With Text And Direct Links

متن آهنگ سینا درخشنده انگار نه انگار

متن آهنگ سینا درخشنده انگار نه انگار

سینا درخشنده انگار نه انگار

سينا هستم درخشنده اسم اصلى سيد رضا درخشنده اما از بچگى سينا صدام زدن و ديگه روم موند . فرزند اول خانواده 💪🏻متولد : ١٣٧١/٦/٣١ محل تولد : شيراز. محل سكونت :تهران گروه خونى : +B قد : ١٨٨cm. وزن : الان ٩٣kg تحصيلات : ليسانس عمران از دانشگاه ازاد شيراز . از سن ١٨ سالگى كار كردنو ياد گرفتم . رنگ : مشكى ، قرمز (پرسپوليسى ) ورزش مورد علاقم فوتبال و واليبال كه فوتبالو به صورت حرفه اى دنبال ميكردم و در باشگاه شاهين شيراز بودم .⚽️ . علاقه ى زيادى به فيلم ديدن دارم فيلم هاى روز دنيا 😍. بيش از اندازه شكمو هستم و عاشق غدا خوردن خودمم كه اشپزيم حرف نداره 😍 غدا هاى مورد علاقه : قورمه سبزى ، چنجه ، تهچين . از سن ٢٠سالگى وارد حرفه ى موزيك شدم و كلاس هاى كيبورد و پيانو رو شروع كردم و بعد از اين كلاس ها كلاس خوانندگى رو شروع كردن و اولين موزيك من در سن ٢٢سالگى پخش شد پس به گفته ى بعضى ها اين اتفاق يك شبه نيفتاده 😍مرسى از پيگيريتون دوست دارم پيگير ميبينمتون 💪🏻☺️ . اين قشنگه 👈من يه زمانى ميخواستم خلبانى بخونم كههههههههههه بنا به دلايلى كه باعث ترس من شد نشد بخونم الانم به شدت از پرواز ميترسم بدجورااااا😂 . عاشق خانوادم هستم ، به شدت اهل مسافرت هستم 😍 انرژى خيلى خيلى زيادى دارم كسايى كه كنسرت من ديدن كاملاً ميدونن چى ميگم . الان تمام زندگيم شد موزيك و طرفدارام و هنوز به اصلى ترين اهداف زندگيم نرسيدم 😊 . حرف حساب : من زياد علاقه اى ندارم كارايى كه ميكنم ( كار خير ، و....... ) رو به مردم نشون بدم بلد نيستم گول بزنم يعنى ريا كار نيستم پس قضاوت نكنيد 🙏🏻 اينكه سرم تو لاك خودم هست و كارمو انجام ميدم دليل نميشه فكر كنى هر كارى دلت خواست انجام بدى چون بهم ياد دادن با هم سطح خودت نشستو برخاست كن ديگه با ادما مثله خودشون رفتار ميكنم 🙏🏻 زياد طول نميكشه خيلى نزديكه اتفاقاى خوب ، فقط خواهش ميكنم به پيگيرياتون ادامه بدين اقايون چون باعث ميشه زود تر اتفاق خوبه بيفته 🙏🏻 . فن پيج هاى عزيزم طرفدارايى گلم تا جون دارم تمامه تلاشمو ميكنم 🙏🏻♥️😍 يا على

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 86
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 30
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 60
  • بازدید ماه : 32
  • بازدید سال : 1,577
  • بازدید کلی : 6,015